Reklamace zboží

Pokyny pro nejrychlejší reklamaci zboží.

Poškozené zboží :

Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, kontaktujte nás na e-mail prodej@ldkcleaning.cz. Uveďte číslo objednávky, popište poškození a přiložte fotografie vadného výrobku nebo jeho části. V krátké době vás budeme informovat o dalším postupu.

Nekompletní dodávka :

Pokud po rozbalení zjistíte, že něco chybí, kontaktujte nás na e-mail prodej@ldkcleaning.cz. Uveďte číslo objednávky, chybějící zboží a jeho množství a přiložte fotografii dodaného zboží. V krátké době vás budeme informovat o dalším postupu.

Záměna zboží :

Pokud vám bylo dodáno jiné zboží, než jste si objednali, kontaktujte nás na e-mail prodej@ldkcleaning.cz. Uveďte číslo objednávky, popište k jaké došlo záměně a přiložte fotografii dodaného zboží. V krátké době vás budeme informovat o dalším postupu.

Podmínky reklamace :

Reklamovat lze zboží, které má výrobní vadu, nebo je nekompletně dodáno. Zde je vždy potřeba posoudit konkrétní reklamaci.

Reklamovat nelze zboží, které je poškozené neodbornou manipulací, obsluhou, nebo je opotřebeno obvyklým způsobem při používání.

Bližší informace ohledně reklamací najdete v obchodních podmínkách, bod 9. Obchodní podmínky jsou zveřejněny na stránkách www.ldkcleaning.cz.

Reklamace zboží při převzetí od přepravce :

Při přebírání zboží si překontrolujte zejména obal zásilky. Pokud jeví známky poškození, máte právo požadovat rozbalení balíku a překontrolování vnitřního obsahu. Tento způsob je sice časově náročnější, ale je potřeba si uvědomit, že přepravci neberou na pozdější reklamace zřetel. Pozdější prokazování poškození je problematické. Ne vždy, když je poškozené venkovní balení, musí být poškozené i zboží uvnitř.

Pokud je zboží poškozené, nejste povinni jej od přepravce převzít. V takovém případě je potřeba sepsat s přepravcem protokol o odmítnutí zásilky, kde zkráceně popište, proč zásilku nepřebíráte. Následně nás kontaktujte, abychom mohli situaci co nejdřive vyřešit.

Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je zboží uvnitř balení nekompletní a není poškozený vnější obal, tak nás neprodleně kontaktujte. Urychleně zjednáme nápravu.

Vrácení reklamovaného zboží:

Reklamované zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží zasílejte kompletní, včetně příslušenství a reklamačního protokolu – urychlíte tím reklamaci a případnou opravu zboží. Pokud nám zavoláte, tak se domluvíme přesně, co je potřeba poslat, aby bylo možné s reklamací efektivně pracovat.

Adresa pro doručení reklamovaného zboží je:

LDK Cleaning s.r.o.
U Stadionu 2
690 02 Břeclav

Ke zboží nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační list. Urychlíte tím řešení reklamace.

Cena reklamace zboží?

V případě oprávněné reklamace neplatíte žádné náklady spojené s reklamací. Částka za dopravu, kterou budete muset hradit  při odesílání oprávněné reklamace, vám bude vrácena na bankovní účet, který nám sdělíte.

Náklady na dopravu reklamovaného zboží hradíme v přiměřené výši. Určitě neposílejte zboží přes předražené přepravce. Pokud si nevíte rady s dopravou, tak nás kontaktujte. Dovoz zboží k nám jsme schopni zajistit našimi smluvními dopravci.

Postup vyřízení reklamace

V případě oprávněné reklamace může nastat několik situací

1) Zboží je neopravitelné – v takovém případě dodáme nové zboží. Pokud již nebude totožné zboží v nabídce našeho obchodu, ale bude v nabídce jeho adekvátní alternativa, tak po vzájemné dohodě můžeme dodat alternativu. Pokud nebude k dispozici alternativní zboží, vrátíme Vám peníze za reklamované zboží.

2) Zboží je opravitelné – provedeme opravu prostřednictvím autorizovaného servisu a zboží doručíme na Vaši adresu.

3) Nekompletně dodaná zásilka – pokud zjistíte, že zboží nebylo dodáno kompletně, tak nás neprodleně kontaktujte. Sjednáme nápravu.